keskiviikko 24. elokuuta 2016

Lisää Spotify asiaa

Kyynel vierähtää, nillin nillin, mainoksia. Kuuntelin erinäisiä levyjä ADHD:nä ja kun kuulohavainnot oli nihkeitä päätin testata onko rakkineessa radikaalisti vikaa.


Jos tää ois kuulostanu huonolta niin sitten toivoton rakkine. Ei kuulostanu vaan hyvältä parhaalta som de borde va.

Sitten alkoi mainokset. Mikä pointti laittaa perseposken naama tohon ja jotain geneeristä jytkettä? Siis ihan vaan sillä, että jos näiden kappalevalintojeni perusteella mainostettaisiin niin vaikka astianpesuaine olisi lähempänä. Ja jos taas tavoite on saada ihmiset välttämään mainokset, niin onko se mainostilan ostajille paras bisnes? Kyynel vierähti ja saker man ser uudestaan.

Ai niin Iso G taipui, känny palasi huollosta ilman mitään lokeja tai muita selityksiä ja rahat palaavat tililleni. Kiinnostaisi kyllä tietää kenen moka mutta voin voittaa näinkin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti