torstai 5. maaliskuuta 2015

A Quick One

While He's Away. Bloggailun aloituksen jälkeen olen nyt tehnyt kyseenalaisen ennätyksen: kalenterikuukausi ilman merkintöjä. Tämä kertoo monesta asiasta. A) minulla ei ole älypuhelinta B) käyn töissä ja siellä on hommia C) himassakin on jotain hommia D) muutenkin olen onnistunut käyttämään aikaani muulla tavalla, hyödyllisesti? Sitä en lähde arvailemaan.

No, kuitenkin. Olen ostanut levyjä, paljon levyjä. Osa hyviä, osa ok, ja vähän skeidaakin (BJM - My Bloody Underground, arvosana miinus ääretön). Joukossa on ollut yksi täysosuma:


Who on aina ollut mulle singlebändi + Circles, täysin turhaan. Juuri tähän aikaan bändi oli hyväntuulinen kuin Beach Boys, Disguises kääntyy yhestä kohasta mulla aina You're So Good To Meksi:

 
Kokonaan hyvä levy, hookkeja ei toisteta liikaa, falsetit pyörii nuotin ympärillä, kaikki on tehneet biisejä ja meininki on juuri niin sekopäistä. Keithin I Need You voisi olla Kinks-cover:


Til the End of the Day mielessäin. Bonus-biisi In the City taas lainaa mukavasti Runawayta. Haluan Moonin kuteet.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti